مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
سرخط خبرها

وزیر اقتصاد: امروز ملت ایران به این نتیجه رسیده که پیشرو و الگوی منطقه باشد

  • کد خبر: ۲۱۱۲۰۳
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
وزیر اقتصاد: امروز ملت ایران به این نتیجه رسیده که پیشرو و الگوی منطقه باشد
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز ملت ایران به این نتیجه و مرحله رسیده است که ملت پیشرو و الگو در منطقه باشد.

به گزارش شهرآرانیوز احسان خاندوزی در جمع راهپیمایان سمنانی با بیان اینکه امروز مردم هستند که بر اساس شایستگی‌ها آینده کشور را رقم می‌زنند اظهار داشت: ملت ایران انتخاب کرد تا بتواند در جهان حرف خود را زده و بر اساس منافع ملی خود عمل کند.

وی افزود: ملت این مهم را به زبان منطقه تبدیل کرده‌اند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه زمانی بود که حتی دشمن سیم خاردار به ایران نمی‌داد عنوان کرد: امروز از این می‌هراسد که ملت ایران دستاورد‌های نظامی خود را در اختیار دیگران قرار ندهد.

خاندوزی اضافه کرد: امروز ملت ایران به این نتیجه و مرحله رسیده است که ملت پیشرو و الگو در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران علی‌رغم همه بلوف‌های دشمنان اجازه نمی‌دهد که دشمن حتی یک نگاه چپ به کشور داشته باشد خاطرنشان کرد: اگرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و آن هم به دلیل فشار‌های تحریمی دشمنان در همه سال‌های گذشته است، اما اراده دولت برای حل مشکلات از طریق اصلاح ساختار اقتصادی کشور است.

وزیر اقتصاد بییان کرد: نقطه ضعف‌هایی در حوزه‌های اقتصادی داشتیم. ساختار اقتصادی کشور به نفت وابسته بوده و قدرت اقتصاد از طریق توزیع درآمد‌های نفت در پایتخت متمرکز شده بود و این نقطه ضعف اقتصاد ما بود.

وی با بیان اینکه برای این مهم نیازمند اصلاح ساختار هستیم گفت: محور برنامه هفتم توسعه در پنج سال آینده رفع نقطه ضعف‌های اقتصاد کشور است.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه رویکرد دولت سیر از اقتصاد نفتی به سوی اقتصاد دانش بنیان و مبتنی بر تولید است گفت: بیاید از اقتصاد نفتی و تمرکزی به سوی اقتصاد متنوع توانمند حرکت کنیم.

خاندوزی بیان کرد: هدف نهایی سفر‌های رئیس جمهور بازگرداندن قدرت تصمیم به استان‌ها و توانمند کردن اقتصاد استان‌هاست.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->